kveldskos og bytur

lørdag 23. august 2014

 I går kveld kom Marthe på besøk. Jeg hadde behov for en venn og for å muntre meg opp hadde hun kjøpt en nydelig bukett røde roser, som var så koselig gjort! Hun hadde også med masse godt, som vin og melon og potetgull. Vi tok først en liten tur i nærskogen hvor vi tok litt bilder (Er ikke bildene av Marthe nydelige?), så brukte vi resten av kvelden til tegning, skravling og film. Det var veldig hyggelig!



I dag tok jeg meg en tur til byen når jeg kom meg ut av sengen. UFF hadde høst-åpning i dag med masse nytt, så jeg tenkte jeg kunne bruke formiddagen min på å sjekke det ut. Jeg følte også jeg brukte sesongens første høst-outfit i dag; Strømper er mitt klareste tegn på at sommeren er over. Shortsen er forøvrig et plagg jeg ikke har fått på meg på noen måneder, så å se at ideal-formen min kommer tilbake etter en sommer med mye junk, gjorde også dagen ganske fin.

Outfit;
Jakke/Jacket- Nelly //  Topp/Top- BikBok //  Shorts- Gina Tricot // Sko/Shoes- Jeffrey Campbll



Jeg tok også en tur innom Outland for å finne gave til noen. Jeg kan verken skrive hvem eller hva jeg så etter her naturligvis, og selv om jeg ikke fant det jeg så etter fant jeg ihvertfall mye annet å legge til min mentale ønskeliste-sukk. Jeg fant omsider en passende gave på Neo Tokyo, og fortsatte turen nedover. Desverre fant jeg ikke noe på UFF som verken passet min stil eller prisklasse, men jeg fant en fin genser på Vero Moda, og et kjempesøtt outfit på H&M som sannsynligvis får sin jomfrutur allerede i morgen. Jeg hadde en veldig fin dag og alene-tur i byen, Oslo var som vanlig full av fine, interessante mennesker, og i dag var det mer farger enn vanlig i tillegg, takket være Color me Rad-løpet som hadde vært; Over alt så jeg folk dekket med rosa og annet pastell. Desverre klarte jeg ikke ta mot til meg og spørre om å få ta bilde av noen av de.  Resten av kvelden blir tegne-jobbing og pizza. ~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger