Vandring i levende lys og hjemmelagde muffins

torsdag 25. september 2014

 I dag sov jeg lenge. Egentlig har jeg sovet lenge de siste dagene, det er nok de kalde nettene som tvinger meg til å bli værende under dynen lenger enn jeg burde. Jeg våknet til Abba-synging på kjøkkenet og hadde ingen planer før klokken 8, så det ble en rolig morgen med treg frokost og utforsking av området. Og litt rotte-selskap, som vanlig


Klokken 8 skulle jeg møte Jørgen og Frida i byen, før vi gikk mot grønland for å få med oss årets "Elvelangs i fakkellys". Det skjedde ikke så veldig mye når vi var der, men det var veldig koselig og fint, det burde være lys og utstillinger rundt elven hele tiden!


Mobilselfie. Lue og pelsvest for kulden!



Etter en times vandring begynte vi ferden mot Frogner. Vi hadde bestemt oss for å bake, og vi endte på muffins med sjokolade, og kakao. 

Vi spilte demoen av det nye Smash Bros på 3DS mens vi ventet på muffinsene.



Elfie hjalp med oppryddingen.<3

Vi så Lilo & Stitch, spiste masse muffins og skravlet, det var kjempekos. Da det var dårlig med busser så sent på en hverdag bestemte Frida og Jørgen seg for å gå hjem istedetfor å vente til kl 4. Siden klokken allerede var 2 når kvelden føltes over. Jeg personlig ender kvelden med Good mythical morning på youtube, restemuffins og forhåpentligvis en god natts søvn. x








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger