h&m outfit og by-vandring

fredag 25. juli 2014

I dag var vi en tur i byen. Vi tok en tur innom barcraft sin starcraft & hearthstone turnering ved rådhuset, også vandret vi i byen litt etterpå. Det kom en veldig høflig tigger og ba om penger på banen. Det var masse væpned politi i sentrum. Jeg så en mann med det lengste håret jeg noensinne har sett. Jeg skulle egentlig være med christian på familie-middag men ble desverre for sliten. Frederik og jeg dro hjem, vi spilte pokemon og abyss odyssey og jeg spiste taco-rester til middag. Fin dag!

all h&m outfit; helt tilfeldig.
top- h&m // shorts- h&m // ring- h&m // veske- h&m // neglelakk- h&m + matte about you top coat by Essie //sko- wholesale7



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger