hurup i bilder

søndag 13. juli 2014

Nå har vi kommet hjem fra en uke i danmark. Østre hurup for å være mer spesifik. Pappa og familien spanderte på christian, meg og min bror en uke i en stor feriehytte. Frederik kjørte så vi tre hadde egen bil hele turen, som vi utnyttet ved å reise rundt og gjøre ting på egen hånd. Hele ferien var fantastisk.
Vi stoppet ved et fort på veien bort, vi spiste buffet og spilte arkade-spill på båten, vi gikk tur på stranden full av siv når vi kom frem, vi spiste gode middager hver dag, vi lekte med barna, vi tre dro på zoo, som jeg ikke har vært på siden jeg var barn.Vi så mange dyr jeg har lenge ønsket å se i virkeligheten; capybara, beltedyr og giraff. Det var en falke-mann der og.
Christian og jeg har hatt 4-års jublieum mens vi var der, vi har shoppet i tre forskjellige storbyer, vi har spist junkfood, frozen yoghurt og cupcakes, vi har vært på kino, vi har sett harer i veien.
Huden min har blitt mørkere og håret mitt har blitt lysere. Vi har spilt kortspill om kvelden og pokemon på dagen. Vi har drukket rusbrus og vanlig brus og masse masse vann. Vi har badet i langrunt hav, vi har sett masse glassmanet. Jeg har gått i bikini for første gang siden jeg var 11 tror jeg. Vi har vært på fornøyelsespark med vannland og jeg tok både badesklie og to karuseller jeg egentlig ikke turte. Jeg overvant angsten jeg fikk under den ene karusellen. Vi har spilt minigolf, vi har sett en skilpadde i en dam og en hauk som fløy forbi. Vi kjørte go-kart på utebane siste dagen- det var fantastisk morsomt-, vi spiste lunsj i en park og jeg vant 500 kroner på enarmed banditt på båten hjem. Jeg måtte kun hvile noen timer her og der og kun sove litt på dagen to dager. Dette er nok min fineste ferie.











:(




























fire års-gave fra christian <3











































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger