Høstregn og Ikea

torsdag 9. oktober 2014

Det var vært regn og vind de siste dagene. I dag var det enda mer regn, noe jeg ikke merket før jeg gikk ut døren. Noe jeg gjorde relativt sent. Ikke relativt sent engang egentlig, ettersom jeg våknet etter 12 timer søvn (og mareritt om minotaurer under sengen), og det allerede var ettermiddag. Oops.
Heldigvis var det eneste på agendaen å møte Frida og Jørgen i byen og ta en tur til Ikea. Jeg ville se om Ikea hadde fått inn halloweenting enda. Fordi Halloween in my heart og jeg trenger litt småting til salgsboden min.


Desverre hadde Ikea IKKE fått inn halloweenting enda. buh! Men vi kjøpte litt småting vi ikke trengte, og avsluttet selvsagt med 5 kroners pølse. Og brus. og is. og kanelbolle.
Frida kjøpte seg hjortemann-bilde og var veldig fornøyd med det

Nille hadde halloweenting! Men vi kjøpte ingenting. Istedet kjøpte vi brus og potetgull og tok bussen hjem til meg.

Dagens outfit! Kjøpte hundeskjorte på Monki på mandag, satt ned til 60 kr. Hatt og bukse er fra h&m

Jeg fant meg et bilde av en hane og biller på Ikea som ble med meg hjem.
Frida og jeg hadde planlagt å bruke kvelden som workshop. Hun skal være faun/bukk/hjorte-kvinne på halloween, og vi fant en tutorial på nettet til bukkehorn, laget av papp og limpistol. Det gikk relativt greit, selvsagt ser de bedre ut når de er malt, og festet sammen med ører og makeup! Det var veldig koselig, vi snakket og spiste potetgull og så på Rhett & Link og Smosh.



Så dro Jørgen og Frida hjem i tordenværet som da hadde bygget seg opp, og resten av min kveld/natt består av restepotetgull, mitt nye duftlys som lukter appelsin, og rottechill



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger