lite søvn på gigacon

lørdag 4. oktober 2014

Når jeg sto opp i dag og pusset tenner var tannbørsten fortsatt våt fra når jeg pusset de før jeg la meg. Med andre ord var det ikke mange timer jeg lå i senga før jeg sto opp- men jeg var overraksende uthvilt til tross.
Ikke minst var det fint å stå opp til en grei tid. Den siste uken har ødelagt meg med diverse sykdom så det har vært ekstremt mye søvn og alt for lite annet. Så dette er forhåpentligvis første steg tilbake til normalt døgn.
Frederik har vært her siden i går, og i dag skulle vi møte Leon i byen for å dra og sjekke ut det nye planlagt årlige LANet som skjer i oslo; Gigacon.
Etter en rask tur innom Outland tok vi bussen bort, hvor vi møtte Daniel som hadde kjørt bort, og gikk inn.
Gigacon var stort sett som forventet. Hovedfokuset var på lanet, så det skjedde ikke så mye annet; det var spill-turneringer, som CS, Hearthstone og Starcraft å se på om man ville, det var salgsboder og et lite arkade-areale. Vi rakk også å få med oss presentasjonen av deltakerne til cosplay-konkurransen, som jo var ganske gøy! Det overraskende mye bra.









Vi møtte også på Joakim og Yvonne, og de tok bussen tilbake med oss. Leon og Frederik og jeg hoppet av på Frogner kirke, møtte Daniel igjen, og dro hjem til meg med pizza, brus og potetgull for å fortsette dagen


 smash bros!
 leon hadde kjøpt seg Deadpool-bok og var veldig opptatt


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger