sarpsborg i tåkedis

søndag 19. oktober 2014

I går skulle jeg til sarpsborg. Atter en gang hadde jeg fått lite søvn, siden jeg skulle opp tidlig men kroppen min ikke har vendt seg til tanken med å bli tidlig trøtt. Jeg ser frem til dagen det synkroniseres. Frem til det får jeg mangle søvn like mye som jeg for tiden mangler jern.
Jeg forsov meg i tillegg, så i tillegg til søvnløshet fikk jeg stress. Med sminke kastet på sånn ca dro jeg avsted om morgenen.
Jeg skulle ta bussen kl 11, men når det viste seg at det ikke gikk en buss kl 11, ble det å vente en time. på veien var det fin tåke.

 sliten, trøtt og slurvete sminke
hjerteformet flekk på bussen

Når jeg kom til sarpsborg møtte jeg mamma, mormor, morfar og frederik. Mamma ville jeg skulle komme på besøk for å se hennes nye hybel. Apropos; jeg har også fått meg hybel! En veldig søt 30 kvadrat på Furuset. Mamma har samme størrelsen, og kvelden gikk med på å snakke interiør og ideer, som var koselig. Før det ble kveld gikk vi i byen, hadde lunsj på peppes og middag på en restaurant.



 jeg fikk fine servietter som jeg trengte til et oppussings-prosjekt som skjer når jeg har flyttet

Så dro jeg hjem i dag, søndag. Etter to netter med lite søvn er jeg sliten og i dårlig humør og håper natten bringer med seg mer søvn. God natt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger